سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

محسن آزاد بخش تهدید می کند ! می گی نه ؟ نیگا کن !

 

   همانگونه که بنا بود ، به مناسبت دهم دی ماه روز موسیقی هرمزگان و یادمان ناصر عبداللهی چهره ای تازه و مستعد در موسیقی هرمزگان را معرفی می کنیم . محسن آزادبخش متولد ۱۳۶۳ بندرعباس ـ محله ی هنرمند خیز سیدکامل .

  او هم مثل اغلب بچه های محله ی سید کامل از ناصرعبداللهی گرفته تا ... موسیقی را با آکورد های ساده گیتار و همخوانی در زیر سایه ی درختان محله ی سید کامل آغاز کرد .

محسن آزاد بخش

 او در یک خانواده ی دوستدار موسیقی رشد کرد و این خود کمک بزرگی بود برای او که تمرین و مطالعه خوراکش بود ! مثل اکثر گیتاریست های بندر عاشق بلوز است که ذات ما هم با آن بیگانه نیست . ۵ سال است که موسیقی کار می کند از این ۵ سال البته یک سال و نیم خدمت سربازی بوده و یک سال هم اصلا سازی نداشته است !  ۲ سال است که کار حرفه ای را آغاز کرده و هم اکنون با گروه معتبر مامبو لیوا همکاری می کند و در عین حال مشغول ضبط یک آلبوم مستقل با ترانه هایی از رضا غریب زاده و علی رضایی شریف ، می باشد .

 هرمزگان به این جوانان مستعدش می نازد !

یکی از کارهای تازه و زیبا و غیرمنتظره ی او را می توانید از اینجا [بشنوید] و از اینجا [دانلود]کنید .(البته کار هنوز ویرایش نهایی نشده و فقط در حد یک ماکت است )

شناسنامه ی کار:

اگی نه؟  اگینی !

سروده ای از رضا غریب زاده

نوازنده ی گیتار خواننده  و آهنگساز: محسن آزادبخش

نوازنده پرکاشن : وحید حسن رضایی     نوازنده ی کیبرد: بهروز ذاکری      نوازنده ی گیتار بیس : مهدی رنجبر

نظرات 31 + ارسال نظر
ربکا یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.matarsak.blogfa.com

سلام
خوبید ؟
آقای آزادبخش رو میشناسم
حررررررررررررررررررررررررررررررررررررف نداره
این اهنگی رو هم که ازش گذاشتین شنیدم
یه چیزی متفاوته نمی دونم چی باید بگم ولی آخرشه حرف نداره همین

خوشحال شدم دیدم در مورد ایشون مطلب گذاشتین
دوست داشتین به وبلاگم سر بزننین
اگه با لینک موافق بودین خبرم کنین منتظرم
شاد باشی
بای


گل مینا یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

سلام سیورشان عزیز به امید روزی که ناصرهای جدید از شهرتون به پا خیزند و ناصر و به آرزوش یعنی رشد فرهنگ و موسیقی بندر برسونن

مهدی یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 07:41 ق.ظ http://http://lengehkarate.blogfa.com/

انشالله موفق باشند.
من شمارو لینک کردم اگر مایلد شما هم مارو لینک کنید

شقایق زعفری یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 09:17 ق.ظ http://shaghayeghzafari.blogfa.com

خوزستان پسرعموی من است
های!پسرعموی من!
صبحانه را میهمانقبیله من باش
آفتابی می رسد از راه
دخترانی از پشت این پرچین
وخون بهار
سبز می شود بر کف دست برگ
***
نخل ها ی سوخته خرمشهر؛پسرعموهای منند
های؛پسرعموهایم!
صبحانه را میهمان باشید
با نانی از من؛تکه ای از خاک لا هیجان
با شیر از سینه های صبح
چای از بوته ها و برگ
آه؛پسرعموهایم.
*بیژن نجدی*

رامی یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.dehtal.coo.ir/

سلام..
دستت درد نکن کاکا
قالب قشنگین فقط اگه ابو دهتل یه خورده بزرگتر و بارنگ دگه بنویسی و طوری بو که تو چشم بشد و یه خورده هم سایز بنر بزرگتر بشت و لینک روزانه هم بش اضافه بکنی دگه عالین.
انشاالله که بتونم جبران بکنم. خیلی شرمنده..

من خودمم نه خاطره ... یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://babaye baroon.blogfa.com

سلام ...

آقا عیدتون مبارک ...

به ناصریا هم اگه سر زدین سلام و تبریک مرا نیز برسان !!...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هر کی میپرسه سایت ناصریا چیه ، ما آدرس اینجا رو میدیم و حالام از شما بعنوان مدیر سایت عیدی میخوایم ! لطفا !

مه صدای گرمتوم خاک جنوب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چی میشه بعنوان عیدی این ترانه رو واسه لود بذارید ؟

واااااااااااااااااای راستی چه کرده این رضاصادقی !!!

بهتون تبریک میگم بابت همچین همشهری ای !
البته واسه شما که دیگه عادی شده و از این دست فراوون داشتین ... نمونه ش همون که تو قطعه ی ناصر خوابیده ( شنیدم اسم قطعه ی هنرمندان رو گذاشتن قطعه ی ناصر! ... آره ؟!؟!؟ )

هیچ کسی بندری و هیچ جا بندر نابو ...

این ترانه ی صادقی رو اولین بار تو برنامه ی مهتاب شنیدم اونم با موسیقی سنتی !

خدا حفظش کنه مادر ! والّا ...

حرفای رضا کریمی در مورد ناصر رو شنیدین ؟ امیدوارم نشنیده باشید تا واسه خوندنشون به بابای بارون سر بزنید !!!

نه اصلا در مورد شایعات و علت مرگ و اینا نیس
یه خاطره ی جالبه !‌

راستی اگه بچگی ای ( ! ) تو گفتار و نوشتارم (چه اینجا و چه تو بلاگم) می بینین به بزرگی خودتون ببخشید ... لحن نوشتاریم همیشه اینجوری بوده ...

آقا آزاد بخشم خوب میخوننا ، خب دیگه بچه محل ناصریان ...

اگینی یعنی نیگا کن ؟

به خاطر الف اولش فک کردم یه فعل مضارع باشه تا امر ...
آقا یه بلاگ معرفی میکنید جهت آموزش زبان بندری ؟
زنــــــــان .. نه ها !!!..زبــــــــــــــــــان !

بامشاد یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 06:33 ب.ظ http://soshad.blogfa.com

آقا ما شما رو تازه یافتیم...فعلا هم ولتون نمی کنیم! من از فایلهایی که از آهنگ معجزه و یمبو سئنه گذاشته بودی تو پست جدیدم به یاد شادروان ناصر استفاده کردم البته با ذکر منبع...خدا به همرات

مهدی معتمد (آواز) یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.awaz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز و همکار گرامی
من لوگوی وبلاگ شما را در قسمت دوستان آواز ثبت کردم البته قبلا از شما بخاطر گذاشتن لینک وبلاگتان اجازه گرفته بودم اما اگر با قرار گرفتن لوگوی وبلاگتان در وبلاگ ما مخالف هستید لطفا به من اطلاع دهید.مطلبی دیگری که من میخواهم با شما در میان بگذارم این است که ما لینک باکسی را در نشانی که در آخر به عرضتان میرسانم افتتاح کرده ایم . لازم است توضیح دهم در این لینک باکس لینک وبلاگ ها و سایت هایی ثبت میشود که در باب موسیقی،هنر،فرهنگ و در این حوزه باشند مثل همین وبلاگ شما. از مزایای این لینک باکس این است که اگر در وبلاگ یا سایتی به نمایش در آید اولا موجب آشنا شدن بازدید کنندگان آن وبلاگ یا سایت با موضوع لینک ها و محتوای فرهنگی و هنری آن میشود.
دوما موجب بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان آن وبلاگ یا سایت به دلیل زیر میشود.
چون آن وبلاگ یا سایت آن لینک باکس را در وبلاگش به وسیله کدی که دارد قرار میدهد پس میتواند لینکی را از وبلاگ یا سایت خودش هم به آن بفرستد این کار موجب نمایش دادن لینک او در وبلاگها و سایتهایی میشود که این لینک باکس را در وبلاگشان قرار داده اند.
آدرس لینک باکس وبلاگ آواز:
www.awaz.mihanblog.com
حتما قبل از فرستادن لینک قوانین لینک باکس را مطالعه کنید.
اگر سوالی در مورد این لینک باکس دارید میتوانید به وسیله ایمیل سوالهایتان را بپرسید.
با تشکر
مهدی معتمد


آرتمیس یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 09:55 ب.ظ http://art-miss1.persianblog.com

سلام سیاورشن
ممنون از معرفی و پست قبلی...خیلی خوب بود.
موفق باشی
بدرود

Aziz دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 02:28 ق.ظ

Hi,
I would like to draw your attention to the translation of second part of Aagaee na, Aggene song! I guess it should be translated ( Ageenee) , you will see! What do you think?(Sorry for writing in English as I do not have Farsi letters on my keyboard and I guess reading English is easier than English-Farsi!)
Wish you all the best

سلام دوست عزیز ...امیدوارم مشکل کیبورد و زبان سیستمتون به زودی حل بشه ...راستش من زبان فارسی رو هم به زحمت متوجه می شم چه رسد ...
خب راجع به پیشنهاد قبلی شما مبنی بر نامگذاری یک خیابان و یا مکان فرهنگی در بندرعباس به نام ناصر باید بگم که کسانی دنبال این قضیه هستن و احتمال داره به نتیجه برسن...
این کار یعنی موسیقی و ترانه ی اگی نه اگینی یه ترانه ی عامه پسنده با موسیقیی در مایه های بلوز و بندرعباسی ! تمی تونم ترجمه کامل رو برات بنویسم چون می دونم خسارت زیادی بهش وارد می کنم ...فقط : می رم و پشت سرم جات می ذارم رو شادی های دلت پا می ذارم که در جواب خونده می شه می گی نه نیگا کن ! و فضای کای ترانه همین طور ادامه پیدا م کنه ...

الهام دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 03:21 ق.ظ

سلام ...زیبا بود مثل بقیه قطعات آوازخوانان بندری... تو این مدت کلی بندری یاد گرفتم...واما بعد.....سیاورشان عزیزـو بقیه دوستان خوب :شما برنامه ای رو که به همت آقای بهمن معروفی و برادرشان حسین ظبط و در شبکه ام ان تی وی پخش شد دیدید؟ :( بی اندازه جذاب و غمگین بود...فیلم هایی از ناصر در جمع صمیمی خانواده پشت صحنه کنسرت و سرانجام...پرواز ناصر... اشکهامون با شوخیهای ناصر به خنده تبدیل میشد چه شخصیت جالبی داشت این همشهری شما و هنرمند عزیز ما...به هر حال فکر می کنم این برنامه باید تکرار داشته باشه شاید امروز ساعت حدودای ۱ یا ۲ ...امیدوارم بتونید ببینید ...روحش شاد

ا دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.parnian7.persianblog.com

شاد و پیروز باشید
من که همیشه با یه حسرت و از دور ، به ناصریامون سلام میدم و برای شادی روحش فاتحه می خونم . شما که به خونه ابدیش می تونید سر بزنید ، سلام زمینی ما رو هم برسونید .

ا دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 07:57 ق.ظ http://www.parnian7.persianblog.com

بابای بارون !
لطفاْ آدرس وبتونو کامل بنویسید . من می خوام اون مطلبو بخونم .
دوستان ! وب ناصریامونو فیلتر کردن ؟‌من که هر موقع میرم اینو می گه ! نمی تونم ببینمش !

هیس‌ ! دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

این ادرس بابای بارون

http://babayebaroon.blogfa.com

ابراهیم دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 07:51 ب.ظ

هرچند درباره موسیقی همانقدر می دانم که اسکیموها درباره عینک ریبن و سان اسکرین! اما این کار را که گوش دادم جالب بود. اگی نه؟!

بهراد دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
خیلی دوست دارم که موفقیت این هنرمند رو ببینم .
دوست دارم مثله بقیه بهمون احساس غرور بده
اقا محسن حتما اگه دیدمت ازت تشکر میکنم .
به امید اون روز
با تشکر از اقا مرتضی

مرجان سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 02:13 ق.ظ http://marjan.blogfa.com

یاد بگیریم که حمایت کردن از هنرمند تنها آرزوی موفقیت نیست!!!!

ا سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.parnian7.persianblog.com

ممنون از آدرس بابای بارون
زنده باد ناصریامون !
...

یه نفر... سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 10:59 ق.ظ

شما اگه رفتی برای دیدن ناصر عزیز می شه یه عکس از آرامگاه ابدیش این جا بذاری ؟ دلمون براش تنگ می شه خوب !!!!

۱ . حیف که اینجا شکلک نداره تا با اونا حسمونو بگیم
ایرادی نیس !
احساسمونو تو دو تا پرانتز اسیر میکنیم و مینویسیم

(گریه اونم زار زار) ...

آخه چرا ؟ ... ها ؟ ...

مه صدای گرمتوم خاک جنوب ! ... (نگاه ملتمسانه )

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۲ .کلیپ خیلی خوب بود ، تصاویر مناسب با ترانه بودند ...

قبلا که معجزه رو گوش کرده بودم قسمتی که میگفت :

لوخو پر از خنده بکو مث همیشه بی ریا
واز بکو چشمون خو تا یا فاطمه یادت بیا

خیلی دوس داشتم و حالا که تصویر لبخند زدن ناصریا رو رو این قسمت دیدم مث روزای اول رفتنش حال و هوام بارونی شد ...

و چه کار جالب و قشنگی که تصاویر ناصریا سیاه سفید بود ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۳. ببخشید جرون یعنی چی ؟

سبزه پری سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 03:20 ب.ظ

سیاورشن عزیز
هزار تا ممنون!
ایشالا همیشه خبر موفقیت و سربلندی هرمزگانیها رو تو وبلاگت بخونیم و احساس غرور کنیم!
عزیزم بیشتر به فکر خودت باش و بیشتر استراحت کن!

دمدمی سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 05:46 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

از پست قبلی بگی-نگی دلم گرفت

خبرنگار سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 08:53 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persinblog.com

دوست خوبم یک بنر هم رنگ وبلاگم رنگ سبز با بک گراند درختان جنوب می خواهم می تونی برام طراحی کنی ؟بهم خبر بده

موسا سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
جالب بود. اعتراف هم کرده ام . مرا بخوان ...

نوشتار سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 10:28 ب.ظ http://neweshtar.blogfa.com

پیروز باشید

Aziz پنج‌شنبه 21 دی 1385 ساعت 04:22 ق.ظ

Avalan Mamnnone Babate pasokhet, va dovoman shekasteh nafsee mafarma
Mamoolan adat be ezhare nazar daden omneen, vale choon masaleh zaban Bandareya va dar morede ghabl ham moozo Marhoom Naser hastah ( ke eradate khasse beheshomastah va omah) mozahemet boodoom!
Hanooz ham moteghedoom ke Aggenee, zaman Ayandan! Ke be fasree aboo begeae, Mebenee ya Khahee deed! Harchand ke khode TAHDEED, mamolan amaleen ke dar ayandeh (hala door ya nazdeek) anjam agent!! Agaee na, …
Baharhal kare ghashang een, ba arezoye mofaghat jako chokne bander dar donyaee Honar va…
Tandorost bemoneeo, moafagh bashe
Aziz, Vancouver, Canada

مهراب شنبه 23 دی 1385 ساعت 07:33 ب.ظ

مرسییی سیا جان...موفق باشی..
محسن جان قرار بود کاراتو اینجوری پخش نکنی...

شب شیشه ای دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.shabeshishehie.mihanblog.com

بابا ای ول بندرعباسی ها من بندری نیستم ولی ۲۷ ساله که اینجا زندگی میکنم و به عبارتی بندری شدم و اگر فامیلم رو بگم حتما میشناسید چون پدرم از پزشکان معروف اینجا بود در هر حال نسبت به این موضوع که بگم بندریم افتخار میکنم
کیف کردم از این موزیک
البته آقای آزادبخش رو تا حالا تو گروه مامبو لیوا تا زمانی که تو هتل هرمز میخوندم متاسفانه ندیدم
براشون آرزوی موفقیت میکنم
و از شما هم بینهایت به خاطر این وبلاگ قشنگ و پر محتوا تشکر میکنم

حسین دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام
میدونی انتظار چقدر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا حاج ملا مهدی سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام ُ
محسن جان امیدوارم که حالت خوب باشه .
اگه می خوای تهدید کنی زودتر این کارو بکن وگر نه من قبل از تو این کارو می کنم . با آرزوی سلامتی شما .

حمیدعوض زاده پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 09:45 ب.ظ http://keleyzmusicblogfa.com

محسن خسته نباشی حس وحال کارهای استوی ریوان رابهم دادی عجب تنظیمی وعجب تحریری کیف کردم استارت متفاوتی زدی پسربهت تبریک میگم ادامه بده ...
حمیدعوض زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد