سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

با مادیانی سپید باز آمده ، عریان و بی نقاب !

وداع با صدای گرم جنوب

دوشنبه چهارم دی ماه ساعت ۹ صبح

بندرعباس ـ از مصلای قدس تا میدان امام خمینی

ناصر عبداللهی

نظرات 40 + ارسال نظر
ام جی رسولی یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

بگذار دنیا
در هوس‌های تند نفرت و کام
بمیرد
من با نفس‌ها ، با صدای تو
بیدار می‌شوم

از صدف درآمدی دیروز
و حالا بر کف دستان ما
پرواز را دل دل می‌کنی به سوی خدا

ناصریا
پیش از تو
هیچ مرواریدی پروانه نشد

------------------------------------

وداع هرمزگان با صدای گرم جنوب
دوشنبه 4 دی ماه ساعت 9 صبح
از مصلای قدس تا میدان امام
a sh: بگذار دنیا
در هوس‌های تند نفرت و کام
بمیرد
من با نفس‌ها ، با صدای تو
بیدار می‌شوم

از صدف درآمدی دیروز
و حالا بر کف دستان ما
پرواز را دل دل می‌کنی به سوی خدا

ناصریا
پیش از تو
هیچ مرواریدی پروانه نشد

------------------------------------

وداع هرمزگان با صدای گرم جنوب
دوشنبه 4 دی ماه ساعت 9 صبح
از مصلای قدس تا میدان امام

الهه یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

شمام عکس بگیرید از اون مراسم ... تا مایی که اونجا نیستیم ولی دلمون هس ...

سبزه پری یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 05:11 ب.ظ

سیاورشن نازنینم
عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمتتون.
بابت تمام زحمات بی دریغتون هم ممنون.امیدوارم همواره سلامت و سربلند باشید.
به تمامی دوستداران ناصر یا بالاخص هرمزگانیهای عزیز تسلیت میگم.روحش شاد و یادش گرامی.

خبرنگار یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persiablog.com

هوالباقی
همیشه مردان بزرگ روحی بزرگتر از آنچه نشان می دهند دارند .مردان روزگار در کشاکش دروان سنگ زیرین آسیاب بی رحم زندگی اند و سینه شان پردرد و غم الود است . همیشه غمها را گرامی داشته ایم تا به این بهانه بغض سنگین خفته در سینه هامان را سبک کنیم .
حیف از هنرمندانی که این چنین بهار زندگیشان کوتاه از گل رازقی است .
روحش شاد و یادش زنده باد

نازیلا یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 05:21 ب.ظ

خداوند به نزدیکان ناصر مخصوصا مادر داغدارش صبر بده انشاءالله...

خبرنگار یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persiablog.com

مردانی همچون ناصر کم هستند پس بیاییم به یادشان همیشه هنرمند وهنردوست باشیم.

الهام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام سیاوش خان از صبح منتظرم که بیای و خبر بدهی...بگی امروز صبح چه خبر بوده؟از تالار وحدت چه خبر...عکسی فیلمی....بعد شما اومدی و ۲ خط نوشتی بعدشم خبر تشییع پیکر ناصر در بندرعباسو می دی؟خواهش می کنم از امروز بگو چی شد؟به خدا که اگه مریض نبودم از ۸ صبح می رفتم و منتظرش می شدم...حیف

الهام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 06:48 ب.ظ



در مراسم تشییع پیکر «ناصر عبداللهی»عنوان شد:

«ناصر عبداللهی» را به قتل رسانده‌اند

الهام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 06:52 ب.ظ

رئیس تیم پزشکی ناصر عبدالهی:
استفاده بیمار از مواد مخدر مورد تایید نیست
هر دو کلیه از کار افتاده و مغز تورم شدید دارد

بندرجاسک یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.jaski.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.آری جنوب فردا با صدای گرمش وداع میکند...

همشری تو در غربت یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

حق به حق دار رسید از تو سیاوش ممنون بخاطر زحمات زیاد یا حق

الهام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 08:51 ب.ظ

یک پزشک متخصص با بیان این که نمی توان مصرف هیچ ماده محرک را تایید کرد ،‌‏گفت: تیم پزشکی چندین بار شست و شوی معده انجام شده ، اما هیچ جوابی نگرفته ام و بدن بیمار هیچ واکنشی پس از این شست و شوها از خود نشان نداده است

الهام یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 10:01 ب.ظ

آقای سیاوش سلام...یه سوال دارم چرا بعضی مطالب رو درج نمی کنید؟شما دیگه چرا؟اگه این مطلب رو هم نمی تونید درج کنید حداقل دلیلشو برام میل کنید لطفا...ای دریغ

ye dost یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 10:34 ب.ظ

حیف که نمی تونم اونجا باشم ولی به خدا دلم اونجاست . امروز تمام بخشهای خبر را دیدم شاید چیزی از تشییع جنازه تهران بگه و گفت . اما برای صدا و سیما متاسفم که یک بار ان هم کوتاه و گذرا . این نیز بگذرد . مهم اینه که یاد ناصر همیشه تو دل ما می مونه . نمی دونم توی این اوضاعی که خودت خیلی ناراحتی ولی توقع زیادی هست که ازت عکس بخام از مراسم فردا و ..... ولی لطفا" به خاطر شادی روح ناصر تمام تلاشت را بکن . ازت ممنوم . از همه بندری ها هم می خوام که حضور خوبی داشته باشن تا همه بدونن که ایرانی فرزندان خوب خود را دوست داره و فراموش نمی کنه .
یا حق ...
یا فاطمه بنت نبی ....

مهدی معتمد (آواز) یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.awaz.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید
خوشحال شدم به ما سر زدید. با اجازه شما لینک شما را در قسمت دوستان قرار دادم تا مخاطبان ما با شما آشنایی پیدا کنند .
امیدوارم دوستی مان پایدار بماند
انشاا...
با تشکر
مهدی معتمد
وبلاگ آواز.

ویدا یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

امروز بد ترییییییییین روز زندگیم بود. وداع با هنرمند محبوبم... هیچی ندارم که بگم. ولی امروز من واسه مراسم بودم. هنرمندان زیادی هم اومده بودن که از جمله می توان به اسحاق احمدی عزیز. امیر تاجیک . محسن فرحی. رضا رشید پور. چنگیز حبیبیان. احسان خواجه امیری . فرزاد فرزین و اعضای ارکستر ناصر عزیز و ... خیلی های دیگر که من الان به دلیل عدم تمرکز به یاد نمی آورم. در اینجا جا داره که از سیاوش عزیز به خاطر تمام زحماتش تشکر کنیم و برای او و خانواده اش آرزوی سلامتی داشته باشیم...
یادش گرامی و روحش شاد...

الهه یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

هـــــــــه ! من اون پایین چی نوشته م ؟!؟!؟...
از بس اعصابم به هم ریخته بود متوجه نبودم دارم چی مینویسم ... میخواستم بگم عکسای مراسم رو برامون بذار ...

ام جی رسولی یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8510030296

با سلام
عکس های امروز را می تونید در لینک زیر ببینید

نسترن یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام
مه صدای گرمتوم خاک جنوب...
خاطره ها دارم با این ترانه ناصر
اولین گویش بندری رو با همین ترانه آغاز کردم....
......................................................
عروجت را به سوی بی نهایت ها ....عشق ....شادی....ارامش....تبریک میگم
تو هستی همانگونه که در گذشته بودی...
از خداوند برای دوست دارانت طلب صبر و ارامش میکنم ...
در پناه خداوند...

ک/ بلوچی از آلمان دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 12:54 ق.ظ

بغضی سخت در گلو یم گرفته واندوهی دردناک قلبم را می فشارد و اشک حسرت از چشمانم جاری ست.یادت بخیر ناصر که آواز ت ،گرمی خانه های ما بود.هیچ انتظار نداشتیم که به این زودی پرواز کنی و یارانت را تنها بگذاری.
همیشه به یادت هستیم.تو برای ما تا ابد زنده ای.

امیر دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 12:57 ق.ظ

ناصر رو از یاد نبرید........

؟؟؟ دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

ممنون از اطلاعاتون . لطفا عکسهای مراسم را بزارین .از اینکه به قتل رسیده بنویسن شما دیگه چرا نمی گین ؟؟؟ کشتنش چرا؟؟؟!!!لطفا از مذهب اونم بگین . ممنون

مینا دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 10:01 ق.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

ناصر عزیزم کاش بندر بودم بودم و پیشونیم و رو خاکت مذاشتم و از خدا می خواستم یه کم از بزرگی تو به من بده !
۵ روزه ابر دلم بارونیه چشام اشک و دلم خونه ...تو رو خدا ناصر و تنهانذارین ...خلاصه ای از مراسم تشیع و تو تهران تو وبلاگم گذاشتم..ناصر عشقم..

فاطمه دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 10:37 ق.ظ

شما را به خدا قسم میدهم از مراسم تشییع جنازه در هرمزگان گزارش و عکس بدهید برای ماها که اونجا نبودیم

مهاجر دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 01:41 ب.ظ

مصلی شهر بندرعباس درهای خود را بروی ناصر بست ....
الان تازه از مراسم وداع برگشتم
فقط اتونم بگم دست همه مردم درد نکنت توی این آفتاب آن چنان جمعیتی هندرن که آدم اینافهمی بی که تسلیت بگه
ولی مه به اداره ارشاد تسلیت اگم بخاطر بی لیاقتی و بی توجهی محضی که امروز نثار مردم و ناصر ایکه : نه یه بلند گویی نه یک پارچه ای نه حتی یه پوستر و نه...
حتی خجالت شو نکشی از ممش که اونجا نشته و گیریک شه که ناتون از روی دیوار مصلی بپرت بدسته یه هماهنگی شوکرد که حداقل تابوت از روی دیوار رد شونکرده ..
الان اینقدر عصانیم و ناراحت که چیز دگه ناتونم بنویسم فقط خداحافظ ناصر

سحر دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 03:04 ب.ظ

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خودخواندوازصحنه رود
صحنه یوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
ناصرعبداللهی همیشه دریادها زنده است روحش شادباد

نگار دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

چقدر غمگینم... من تهرانی هستم ولی مطمئنم کمتر از شما ناراحت نیستم... الان ناصریا رو گوش کردم و یاد خاطراتم افتادم... خیلی دردناکه ... گریه می کنم

آنا دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 04:07 ب.ظ http://anapourna.persianblog.com

سلام سیاوش جان. باید زود تر میامدم شرمنده خیلی گرفتار بودم.
تسلیت میگم به تو و همه بندر عباسی ها و همه اهالی موسیقی و هنر و دوستداران ناصر عبداالهی!!
روحش شاد.
میدونم که دی ماه ۸۵ بهترین ماه زندگیته!! امیدوارم این آخرین خبر ناراحت کننده ای باشه که میشنوی تا آخر عمر
موفق باشی
و پیروز

سبزه پری دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 04:59 ب.ظ

سیاورشن عزیزم
قد همه ی خوبیها و زیبائیهای دنیا دوست دارم.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 05:25 ب.ظ

چو باید که در دل خاک رفت
خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

خدا از سر تقصیر همگی ما درگذرد.
ناصر را در قطعه هنرمندان بهشت زهرای بندرعباس به خاک سپردند.

گل مینا دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 05:31 ب.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

تو رو خدا یه شرح کامل از خاکسپاری بنویس با عکسا ناصر..عشق..

سایه دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام.
حرف پشت سر ناصر زیاد بود و حالا هم که عروج کرده دست از سرش بر نمی دارن.شاید برای خودش فرقی نکنه چی پشت سرش میگن اما برای من سخته.سخته بشنوم دارو مصرف کرده.سخته بشنوم معتاد بوده.سخته بشنوم چند تا زن داشته و اون ها ریختن سرش و تا حد مرگ اونو زدن.
این حرف ها این قدر مزخرفه که فقط یه ابله باورشون می کنه.!!!
برای صدا و سیما هم واقعاْ‌ متآسفم که ناصر رو به کلی فراموش کرده.انگار نه انگار که ناصر یه روز برای ما می خوند...
آخ...دلم خیلی پره.
من توی اون مراسم نبودم تا برای همیشه باهاش خداحافظی کنم.ولی ای کاش توی تهران بود تا می تونستم بهش سر بزنم.
اما فکر که می کنم می بینم خود ناصر دوست داره توی زادگاه خودش باشه...پس یه کمی آروم می گیرم.
از شما هم ممنون که اجازه می دید حرفام رو اینجا بزنم و خودم رو خالی کنم.
از ناصر عکس بذارید توی بلاگتون لاطفاْ.
هم از قبا بیماریشش و هم از مراسم ...

گن جیش کک دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

وقتی دهن بغض پراز خون بود وحنجره بلند ی خشکیده بود ثانیه دوری وغربت برای ما . . . .که یادگرفتیم برای مردن تسیلت بفرست وگریه کنیم وبعددرفرصتی دنج برای هم نقشه مرگ برزیم مکثی بیش نیست. . .

الهام دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 06:55 ب.ظ

دوست عزیز بندری مهاجا...میشه بگی یعنی چی؟مصلی در رو بسته بود؟؟تو رو خدا یه کم بیشتر توضیح بذهید متشکرم

الهام دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

دست تکون دادن آخر...توی اون کوچه خلوت...بغض بی وقفه آواز گریه های بی نهایت....آااااا........انگار که برای خودش خونده بود و گریه کردم کریه کردم اما دردمو نگفتم :(...

سینا دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 08:56 ب.ظ

وقتی رفتی همه چیز رفت همه دل بستگیم رفت شب و روز من یکی شد حتی حس زندگیم رفت.وقتی رفتی تازه فهمیدم کی بودی برای من تپش زندگی بودی.(حیف حیف حیف )

گل مینا دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 09:49 ب.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

ناصر عشق بود عشق هست و خواهد بود وای خدا کمکم کن این غم و تاب بیارم غم پرپر شدن ناصرررررررررررررررررررررر ناصررررررررررررررررررررررر عزییییییییییییییزززززززززززززززززززززز::::::::::::)))))))))))))))))))))))

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 10:41 ب.ظ

لطفا این صفحه رو ببینید و موضوع رو پیگیری کنید در مورد مشکوک بودن مرگ ناصر:

http://www.roozna.com/Images/Pdf/12_30_9_1385.Pdf

(روزنامه اعتماد ملی ۳۰ /۹/۸۵ )

بخشی از مطلب:

به دنبال درگذشت ناصر عبداللهی موجی از ناراحتی و اندوه در میان خوانندگان و اهالی موسیقی به وجود آمده است . ضمن اینکه بستگان و نزدیکان وی نسبت به مرگ نابهنگام و غیر عادی او معترض هستند. ...

... برخی از نزدیکان و طرفداران عبداللهی برآن هستند که موضوع مرگ غیر طبیعی این خواننده را تا روشن شدن نهایی آن پیگیری کنند.

شما رو به خدا اگه ناصر رو دوست دارید کاری بکنید.

مریم دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.maryamgoli.blogfa.com

دقایقی با ناصر عبداللهی
دیروز روز وداع با ناصر عبداللهی بود

آقای چاووشی تلخ و گزنده گفت که ناصر در شهر خود و در میان همشهریانش رفت که خود کلافی سر در گم بود

آقای فتحعلیان محکم و رسا گفت که مشت محکمی بود بر دهان شایعه پراکنان و یاوه گویان

آقای چنگیز حبیبیان غمناک و حزن انگیز برای او خواند

با تشکر از دوستانش آقایان قاسم افشار و سعید شهروز و امیر تاجیک و رضا رشید پور و تمام آنها که من نمی شناختم و همه و همه درباره مهربانی و تنهائیش گفتند

با دیدن ناصر نوجوان روی صحنه که با شباهتش به او دل همه را لرزاند بله پسرش با همان چشمان مهربان ما را می نگریست

آقای احمدی شربه خوان او که با صدایش دوباره بوی شرجی را زنده کرد

در پایان پخش صدای او بغض جمع را ترکاند و صدای ناله ها بلند شد

در کل شاید مراسمی بود شایسته هنرمندی جوان که با تمام صداقت و مهربانیش در وطن غریب بود

با تسلیت به مردم خونگرم هرمزگان و دوستانش

روحش شاد و یادش گرامی باد

شهرام دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد