سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

کیانوش جهانبخش جایگزین احمدی توحدی، رییس انجمن موسیقی هرمزگان


خبر خیلی کوتاه اما تاثیر‌گذار و تا حدی بهت‌آور است. کیانوش جهانبخش جایگزین احمد توحدی در انجمن موسیقی شد.

احمد توحدی در حالی ریاست انجمن موسیقی را پس از ۱۴ سال و دقیقا از بدو تاسیس تا کنون برعهده داشته که در سال‌های گذشته از سوی علاقمندان و حتی موسسان اولیه این انجمن مورد انتقاد فراوانی بود. اما این انتقادات هیچ گاه نتوانست حمایت اداره ارشاد از او را کمرنگ کند.  ولی حالا که آب‌ها از آسیاب افتاده بود. خبر جایگزینی کیانوش جهانبخش همه را شوکه کرده است. گروهی چنان از رفتن احمد توحدی ذوق زده شده‌اند که اصلا برای‌شان مهم نیست چه کس دیگری جایگزین او شود.

شوک دیگر اما از این جهت  است که کیانوش جهانبخش در حوزه موسیقی سابقه وزینی ندارد و او را تنها با خوانندگی چند کار مناسبتی از سیمای مرکز خلیج فارس می‌شناسند. این موضوع باعث شده که بسیار از اهالی موسیقی در قبال این انتخاب موضع بگیرند.

در خبرها آمده است: احمد توحدی، رییس سابق انجمن موسیقی پس از ۱۴ سال متمادی خدمت در این جایگاه طی مکاتبات مکرر به علت بیماری، کهولت سن، ضرورت معالجه مستمر و استراحت کامل استعفای خود را ارائه کرد که مورد موافقت قرار نگرفت و نظر به اصرار وی با استعفا موافقت و با نظر مساعد هیات رییسه انجمن موسیقی استان که متشکل از مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،[همایون امیرزاده] معاون فرهنگی، رییس اداره امور هنری و جمعی از فعالان و سرشناسان هنر موسیقی استان کیانوش جهانبخش به عنوان رییس جدید معرفی شد. 

+++


  • البته هویت جمعی از فعالان و سرشناسان هنر موسیقی استان مشخص نشده است.
  • کیانوش جهانبخش برای عضویت در شورای شهر اسلامی بندرعباس در دوره قبل کاندید شده بود رای نیاورد و برای دوره جدید آماده می‌شود.
  • جهانبخش برای هیت مدیره خانه مطبوعات هم کاندید شده بود که رای نیاورد. 
  • جهانبخش برای دو سال به این سمت منصوب شده است.
  • ماموریت همایون امیرزاده مدیر کل ارشاد هرمزگان تا تیرماه سال ۸۹ به پایان خواهد رسید برخی می‌گویند او خود را برای کاندید شدن نمایندگی مجلس آماده کرده است.

+++

       حرفهای خواندنی احمد توحدی را به زودی در همین صفحه می‌توانید ببینید.

       شرح عکس: احمد توحدی رییس انجمن موسیقی هرمزگان در آخرین روز کاری‌اش در دفتر انجمن
       در همین باره: امیرزاده تغییر روش داد.
      
نظرات 6 + ارسال نظر
چرا و چگونه در موسیقی برینیم!!!!؟؟؟؟ جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام
موسیقی که به عنوان هنری مکروه!!!!!۱ شناخته شده و ریاست انجمنی که معلوم نیست که چه می کند و چه خواهد کرد زیاد مهم نیست!!!!!! کیانوش جهانبخش هم به عنوان مترسکی دیگر در این سمت خواهد بود.البته تلاشای بسیاری کرد تا به این سمت رسید: از جمله خواندن ترانه در وصف انرژی اتمی و همچنین خواندن ترانه های سر هیشی و وطنی بلانسبت شما ...........این مترسکا فقط کارت برای هنرمندان بیکار صادر میکنند و همچنین کار بسیار خوبی که میکنند مجوز برای گروه های سرهیشی صادر می کنند.هر شب در گوشه و کنار صدای خوانندههای سر هیشی به گوش می رسه ولی گروهی که ساعت ها وقت برای اجرای کنسرت گذاشته با مشکل مواجه می شه ....و محسن سه گانه که از صبح تا شب در تهران ....بازی می کنه باید بیاد مجوز بگیره و بلیط ۱۲۰۰۰ به بالا بفروشه تا تهران بره ...بازی کنه من بیشتر از این حرف نزنم بهتره....ری.........به این دفتر و دستک
ببخشید حالت تهوه بهم دست داده باید برم بشینم

گن جیش کک جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

همیشه راجب موسیقی هرمزگان یه داستان داشت از ترکیه که راننده تاکسی براش کاست ناصر گذاشته...واین اوج معرفی موسیقی هرمزگان در جهان بود براش توی تمام کنسرت که من رفتم می گفت
چقدر موهای خوشکله داری
خدایش جهانبخش به لحاظ وتیپ وقیافه به پاش نمی رسه..

خوش به حالت که رفتید کنسرت محسن
من داغ کردم تو خونه !
سیم پیجی های مخم به کلی سوختن

hosen شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

خیلی خوب شد که اقای جهانبخش به عنوان ریاست انجمن جایگزین شد.نباید زود تصمیم بگریم.باید توی عمل دید.یا حداقل از اولی هم با سوادترهستش وهم خوش تیب تر هم جوان تر کمتر جوانی میشناسم که درد جوان ها رادرک نکنه.باید به فعال نیک گرفت.

اشی مشی یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

واقعا" جای کیانوش جهانبخش در انجمن موسیقی استان خالی بود ( البته باید میرفت وزیر ارشاد می شد با این چابلوسی هایش )

hamnava_hamseda چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام دوست عزیز سایه روشن.یه بزرگی میگه:میخوای یه نفرو بشناسی ببین خودش راجب دیگرون چی میگه.اقای جهانبخش از نیروهای خلاق وموثر در هرزمینه یی میباشندوانجمن موسقی برای ایشان بسار ناچیز در مقابل تواناییهایشان میباشد وبهتراست برای رساندن موسقی استان که مثل خیلی ازمسایل به حق خود نرسیده از او حمایت کنیم وزودتصمیم نگیریم که نمیتواند.به یاری خدا وحمایت شما دوستان موسقی شاهد پیشرفت خواهد بودوبه جایگاهی که استحقاقش رادارد میرسد

خمیر موزیک یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.khamirmusic.blogfa.com

سلام سیاورشن وبلاگ خیلی خوبی داری . من میخوام شمارو لینگ کنم . اگه خواستی منو با نام خمیر موزیک لینگ کنید.ممنونتون میشم.سیا جان انشاءالله که در همه کارهات پیشرفت کنی و موفق باشی.من میدونم که تو در کارهای هنری بسیار زحمت می کشی و من برات آرزوی موفقیت بیشتری دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد